ایده های بسته بندی پوشاک

بسته بندی پوشاک

اشتراک گذاری :

طرح های جذاب برای بسته بندی پوشاک

در این مقاله تعدادی از جدیدترین و زیبا ترین ایده های بسته بندی پوشاک را برای شما قرار می دهیم.بسته بندی شکیل لباس و پوشاک از اهمیت بسیار بالایی برخورداره , چرا که موجب افزایش میزان فروش محصول به خاطر بسته بندی شکلیل آن می شود.

از طرفی ارزش محصول در اینگونه بسته بندی ها , بسیار بیشتر است تا زمانی که فقط در یک نایلون ساده بسته بندی شوند.

اهمیت بسته بندی لباس

بسته بندی لباس ، تنها در موضوع حمل و نقل و انبار کارایی ندارد بلکه می توان به آن هویت یک برند را اضافه نمود . بسته بندی یک لباس اولین چیزی است که مشتری در حین خرید با آن روبرو می شود و یک موقعیت برای جذب مشتری نیز به حساب می آید. برخی از تولید کنندگان بر این عقیده اند که صرف هزینه برای یک بسته بندی ، امری بیهوده و اضافیست ولی همین بسته بندی اگر به صورت مناسب انتخاب شود ، تاثیر بسزایی را در فروش لباس خواهد گذاشت .

خلاقیت در بسته بندی

با استفاده از طرح های بسته بندی خلاقانه می توان تاثیر زیادی روی مشتری گذاشت و به غیر از بعد فروش ، می توان با خلاقیت در بسته بندی لباس نام برند خود را در ذهن مخاطبان و مشتریان هک نمود .  ایده های خلاقانه قرار نیست هزینه های هنگفتی را برای تولید لباس به همراه داشته باشد و می توان با هزینه ای که روی قیمت تمام شده تاثیر زیادی نداشته باشد ، از بسته بندی لباس خلاقانه استفاده نمود.

ما در این جا تعدادی از بسته بندی های خلاقانه و ایده هایی را در قالب تصاویر برای عزیزان علاقه مند قرار داده ایم تا در ایده پردازی های خود استفاده کنند.

اما قبل از آن مطلب بسته بندی موفق رو حتما مطالعه فرمایید.

بسته بندی پوشاک

بسته بندی پوشاک

بسته بندی پوشاک

بسته بندی پوشاک

بسته بندی پوشاک

بسته بندی پوشاک

 

در کنار بسته بندی های جذاب بالا که نمونه ی کوچکی از طرح های موجود در بازار های دنیاست , یه نگاه به بسته بندی متداول در بازار کشور خودمون هم بندازیم و اون رو با طرح های جدید مقایسه کنیم.

بسته بندی پوشاک در نایلون

انتهای مطلب ایده های بسته بندی پوشاک

 

 

[yasr_visitor_votes size=”large”]

اشتراک گذاری :

مطالب بیشتر :

اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من