معرفی صنعت کارتن سازی

معرفی صنعت کارتن سازی

اشتراک گذاری :

معرفی صنعت کارتن سازی ؟

معرفی صنعت کارتن سازی فرآیندی است که طی آن ابتدا ورق کارتن از رول کاغذ تولید می شود و سپس با توجه به  نوع محصولی که قرار است بسته بندی شود، به  شکل مناسب و در اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شود. سپس با توجه به نیاز بازار و سفارش های دریافتی، سلیقه مشتری و نوع محصولی که قرار است بسته بندی شود و کاربردهای تبلیغاتی که یک بسته بندی مناسب دارد، به روش های مختلف چاپ می شود.

بعد از آن با توجه به نوع محصول و شرایط مصرف کنندگان و بازار , ورق کارتن رو چاپ یا لمینت می کنند و در انتها با استفاده از چسب یا  منگنه , ورق رو به کارتن یا جعبه تبدیل می کنند.

معرفی صنعت کارتن سازی

تعریف کارتن یا جعبه :

کارتن یک محصول سلولوزی میباشد که به‌عنوان پرکاربردترین روش  بسته بندی محصولات صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول معمولا از ورق های ۳ تا ۵ لایه کاغذ ضخیم و فشرده ساخته میشود.
انواع کارتن های تولیدی صنایع کارتن سازی : 
 
محصولاتی که درصنعت کارتن سازی تولید می‌گردد انواع مختلفی دارند که درکلی ترین حالت به‌دودسته تقسیم می‌گردند:
۱-    کارتن عادی
 
۲-    کارتن دایکاتی یا مدل دار

 

انواع کارتن در کارتن سازی

انواع جعبه

معرفی صنعت کارتن سازی به زبان خودمونی :

امروزه همه واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک به دنبال یک بسته بندی شیک و مقاوم هستند که اغلب این بسته بندی ها از جنس کارتن هستند. از بسته بیسکویت، جعبه شیرینی و پیتزا تا کارتن های لوارم خانگی و میوه ها و… همگی نیاز به یک جعبه کارتنی دارند. که شما میتوانید با راه اندازی یک خط تولید کارتن سازی این نیازها را رفع کنید.
همچنین در کنار ساخت این جعبه ها میتوانید به تولید ظروف کارتنی، مقوا، لوله های مقوای، رول سینگل فیس و هزاران چیز دیگر پرداخت.

کارتن سازی جزء ۱۰ شغل برتر در ایران است.

[yasr_visitor_votes size=”large”]

اشتراک گذاری :

مطالب بیشتر :

اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من